نفریت مزمن و ادم در پاها، چگونه می توانم خوب باشم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفریت مزمن و ادم در پاها، چگونه می توانم خوب باشم

"سلام دکتر. من برای شریانی سالگی مبتلا به نفریت مزمن شده ام. در روزهای اخیر، من از هر دو پا از ادم رنج می برم، چون نمی توانم بیش از حد راه بروم. چگونه می توانم خوب باشم؟ آیا پزشکی چینی در دسترس من است؟ لطفا راهنمایی کنید. "
آیا وضعیت مشابهی با بیمار دارید؟ آیا تا به حال از طب چینی شنیده اید؟ صادقانه بگویم، طب چینی یک درمان بهتر برای درمان بیماران مبتلا به نفریت مزمن با ادم است.
به طور کلی، نفریت مزمن به این معنی است که درجه های مختلف آسیب در کلیه وجود دارد. و پس از آن بیماران به علت آب اضافی جمع آوری شده در بدن ادم می شوند. علاوه بر این، ادم نشان می دهد که کلیه بدتر می شود. اگر بیماران به آن توجه نکنند، در آینده باید دیالیز را انجام دهند. همچنین بسیاری از پزشکان از داروهای غربی برای درمان ادم استفاده می کنند.
داروهای غربی به ادم برای نفریت مزمن منجر به بسیاری از عوارض جانبی و همچنین نمی تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. علاوه بر این، احتمال دارد که ادم بعد از درمان بارها و بارها به عقب برگردد. از این رو، بیماران مشتاق به دریافت طبیعی و موثر برای درمان ادم هستند.
طب چینی که در هزاران سال پیش در چین توسعه می یابد به خاطر تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری ها از ریشه می تواند تاثیر زیادی در از بین بردن ادم داشته باشد.
طب چینی مجموعه ای از درمان های شامل درمان طب سنتی چینی، درمان طب سوزنی، درمان مکسیبیزیا، درمان چرخه ای، درمان با سم زدایی و غیره است. هر درمان می تواند بیماران کلیه آسیب دیده را تعمیر کند و درمان ترکیبی می تواند به عنوان یک اثر بالینی بهتر درمان شود. علاوه بر این، طب چینی در مقایسه با داروهای غربی، عوارض جانبی کمتری دارد.
هنگامی که کلیه بازسازی می شود، ادم از بین می رود و بیماران مبتلا به نفریت مزمن عمر طبیعی خود را دارند.
اگر شما علاقه مند به طب چینی هستید یا از نفروتیک مزمن با ادم رنج می برید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا نتایج تست خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: